Dodano produkt do koszyka

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury do zarządzania publicznego pozwala na spojrzenie na znane problemy z nowej perspektywy. Prezentowane w niniejszej monografii tematy stanowią szeroki wachlarz perspektyw badawczych, w ciekawy sposób omawiających różnorodne zagadnienia łączące kulturę oraz zarządzanie.

Cena: 22.00 zł 17.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 17.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN
978-83-7875-573-9
Rok wydania
2019 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
212
Format
pdf
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Kulturowe uwarunkowania rozwoju lokalnego i zadania samorządu w tym zakresie (Aldona Frączkiewicz-Wronka, Anna Kozak) 11
Rozdział 2. Wybrane rozwiązanie technologii ICT w innowacyjnych działaniach domów kultury w Polsce (Krzysztof Hauke) 27
Rozdział 3. Potrzeba wykorzystania koncepcji zarządzania wiekiem w Siłach Zbrojnych RP – raport z badań (Maria Jabłońska-Wołoszyn, Marzena Piotrowska-Trybull) 40
Rozdział 4. Biblioteka w przestrzeni publicznej – instytucja społeczeństwa obywatelskiego (Radosław Jeż) 56
Rozdział 5. Dążenie do doskonałości jako wyraz kultury doskonalenia w jednostkach samorządu terytorialnego (Katarzyna Kłosowska-Lasek) 69
Rozdział 6. Polityka proimigracyjna jako narzędzie budowania reputacji państwa (Marcin Leszczyński) 86
Rozdział 7. Frankowicze – protest zmarginalizowanej grupy czy próba kreowania nowego ruchu społecznego w przestrzeni publicznej (Jadwiga Mazur) 100
Rozdział 8. Public relations biblioteki jako instytucji kultury. Perspektywa organizacji i pracownika (Radosław Molenda) 111
Rozdział 9. Przemysł filmowy w Polsce i jego wpływ na gospodarkę (Agnieszka Orankiewicz) 122
Rozdział 10. Wpływ kultury organizacyjnej na realizację funkcji personalnej przedsiębiorstwa uzdrowiskowego (Sabina Ostrowska) 133
Rozdział 11. Diagnoza klimatu organizacyjnego na przykładzie szpitali (Marek Rutka) 150
Rozdział 12. Możliwości zastosowania zasad zarządzania Henriego Fayola w filharmonii (Aida Stępniak) 163
Rozdział 13. Znaczenie organizacji pozarządowych w kreowaniu polityki miasta w zakresie kultury na przykładzie Bielska-Białej (Karolina Szymaniec-Mlicka, Anna Kozak) 173
Rozdział 14. Różnice w kulturze organizacyjnej między organizacjami biznesowymi a publicznymi (Jarosław Waśniewski) 185
Rozdział 15. Kulturowe uwarunkowania społecznej odpowiedzialności i nieodpowiedzialności biznesu (Katarzyna Zazdros) 197
Informacja o autorach 209
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl