Dodano produkt do koszyka

Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie

Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:
We współczesnej gospodarce kryzys nie jest stanem wyjątkowym, lecz nierozłącznym elementem rozwoju każdej organizacji. Część zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu uważa, że obecnie żyjemy w czasach permanentnego kryzysu, przez co umiejętność zarządzania organizacją w kryzysie stała się kluczową kompetencją menedżera. Bardzo często kryzys rozumiany jest jako sytuacja zagrażająca gospodarce, organizacjom oraz jednostkom. Można jednak spojrzeć na niego także jak na szansę rozwojową oraz początek kolejnych sukcesów organizacji. W historii gospodarczej świata oraz Polski z łatwością można znaleźć wiele opowieści o wielkich sukcesach, ale też spektakularnych porażkach w walce z kryzysem. Wystarczy spojrzeć na listę największych firm w przeszłości - część z nich dziś już nie istnieje lub nie odgrywa znaczącej roli w biznesie. Niegdysiejsi liderzy zostali pokonani przez organizacje, które w starciu z kryzysem dokonały radykalnych zmian, przezwyciężyły go i dziś znajdują się na etapie dynamicznego rozwoju. Książka jest skierowana zarówno do pracowników naukowych uczelni wyższych, jak i do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków biznesu. Dla naukowców może stać się inspiracją do prowadzenia dalszych badań oraz zajęć dydaktycznych. Adepci nauki zarządzania oraz praktycy biznesu znajdą w niej ciekawe przypadki, które pozwolą im lepiej zrozumieć zjawisko kryzysu, oraz wskazówki dotyczące tego, jak sobie z nim radzić oraz jakich błędów należy unikać.

Cena: 23.80 zł 18.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo
Szkoła Główna Handlowa
ISBN
978-83-8030-104-7
Rok wydania
2016
Wydanie
1
Liczba stron
152
Format
pdf
Spis treści
Wstęp



Rozdział 1. Kryzys przedsiębiorstwa w perspektywie ekonomicznej




Rozdział 2. Kryzys organizacji w wybranych koncepcjach ekonomii branży oraz zarządzania



Rozdział 3. Metody prognozowania upadłości przedsiębiorstw



Rozdział 4. Branża fotografii analogowej - jak zwyciężyć i jak przegrać w konfrontacji z przełomową innowacją?



Rozdział 5. Nokia - od pozycji lidera do spektakularnego upadku



Rozdział 6. Kryzys w FagorMastercook - efekt domina



Rozdział 7. Kryzys w Central European Distribution Corporation (CEDC)



Rozdział 8. Polimex-Mostostal - 3 lata na krawędzi upadłości



Rozdział 9. Monnari - kryzys i odrodzenie



Rozdział 10. PKM Duda - sukces, upadek i odrodzenie



Zakończenie
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl