Finanse behawioralne mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jak unikać błędów w biznesie i podejmować optymalne decyzje
Marek Szczepaniec, Przemysław Kulawczuk, Tomasz Jurkiewicz
Wydawca:
Format:
Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań – czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.
Cena: 25.00 zł
19.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Finanse behawioralne mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jak unikać błędów w biznesie i podejmować optymalne decyzje
- Autorzy
- Marek Szczepaniec, Przemysław Kulawczuk, Tomasz Jurkiewicz
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
- ISBN
- 978-83-8206-241-0
- Rok wydania
- 2022 Gdańsk
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 314
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt