Dodano produkt do koszyka

Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki Historia Psychologia Techniki

Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki Historia Psychologia Techniki

Magdalena Napierała

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.

Cena: 29.90 zł 19.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki
Podtytuł
Historia Psychologia Techniki
Autor
Magdalena Napierała
Język
polski
Wydawnictwo
Petrus
ISBN
978-83-7720-025-4
Rok wydania
2012 Kraków
Wydanie
232
Liczba stron
208
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 4.99 zł 3.00 zł
Do koszyka
Cena: 13.50 zł 9.00 zł
Do koszyka
Cena: 4.99 zł 3.00 zł
Do koszyka
Cena: 5.99 zł 4.00 zł
Do koszyka
Cena: 4.99 zł 3.00 zł
Do koszyka
Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl