Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki Historia Psychologia Techniki
Magdalena Napierała
Wydawca:
Format:
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość.
Cena: 29.90 zł
19.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, techniki
- Podtytuł
- Historia Psychologia Techniki
- Autor
- Magdalena Napierała
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Petrus
- ISBN
- 978-83-7720-025-4
- Rok wydania
- 2012 Kraków
- Wydanie
- 232
- Liczba stron
- 208
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt