Dodano produkt do koszyka

Dylematy współczesnej informatyki ekonomicznej. Teoria i praktyczne zastosowania

Dylematy współczesnej informatyki ekonomicznej. Teoria i praktyczne zastosowania

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:
Monografia zawiera wybrane wątki odnoszące się do szeroko rozumianej informatyki ekonomicznej, przedstawione przez 36 autorów, którzy zgłosili chęć podzielenia się swoją wiedzą i przemyśleniami. Wspomniane wątki złożyły się na 20 rozdziałów.

Poruszono tematy zastosowania określonych narzędzi technologicznych, w tym wypadku maszynowego uczenia się i elektronicznej innowacyjności. Odniesiono się do wykorzystania narzędzi internetowych w działalności biznesowej. Zaprezentowano przykłady zastosowania narzędzi internetowych m.in. do: budowania i badania dojrzałości cyfrowej organizacji, oceny bankowych systemów internetowych, budowania zaufania i reputacji w sieci, korzystania ze wspólnych danych, budowy ekosystemu prosumpcji w sieci, budowy e-wizerunku przedsiębiorstwa i oceniono skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży. Poruszono problematykę zastosowania narzędzi ICT w dobie pandemii COVID-19 w zakresie zarządzania wizerunkiem firm z wykorzystaniem social media marketingu, stosowania funkcji komunikatorów sieciowych w czasach pandemii, wykorzystania narzędzi pracy zdalnej oraz usługi biometrii w jednym z banków. Omówiono temat zastosowania narzędzi ICT bezpośrednio do zarządzania przedsiębiorstwami – opisano systemy klasy ERP/BI jako podstawowe narzędzie ICT wspierające zarządzanie przedsiębiorstwami, poruszono problematykę możliwości wykorzystania chmury obliczeniowej w zwinnym zarządzaniu procesami w przedsiębiorstwie, miar stosowanych w podsystemie controllingu oraz wspierania zarządzania projektami.
Opis produktu
Tytuł
Dylematy współczesnej informatyki ekonomicznej. Teoria i praktyczne zastosowania
Język
polski
Wydawnictwo
Politechnika Częstochowska
ISBN
978-83-7193-870-2
Rok wydania
2022 Częstochowa
Wydanie
1
Liczba stron
283
Format
pdf
Spis treści
Słowo wstępne

Część I
UCZENIE MASZYNOWE I ELEKTRONICZNA
INNOWACYJNOŚĆ JAKO PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ

Rozdział 1
Maciej Pondel, Jolanta Pondel
Segmentacja klientów przy użyciu technik uczenia maszynowego
w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych

Rozdział 2
Anna Nowacka
Wpływ otoczenia VUCA na koncepcję Action Learning.
Ocena przedstawicieli pokolenia Y

Rozdział 3
Konrad Liszczyk
Artifical Intelligence i Machine Learning – wykorzystanie algorytmów
i analiz do profilowania i personalizacji przekazów
dystrybuowanych w sieci

Rozdział 4
Dariusz Dudek
Digital Collaboration Tool jako narzędzie współpracy
w budowaniu ekoinnowacyjności produktów i usług

Rozdział 5
Edyta Kulej-Dudek
Sieć ECOLABNET jako pomost łączący instytucje naukowo-badawcze,
organizacje pośredniczące oraz przedsiębiorstwa z sektora MŚP
w ramach współpracy w zakresie ekoinnowacji

Część II
INTERNET JAKO MEDIUM WSPIERAJĄCE DZIAŁALNOŚĆ BIZNESOWĄ

Rozdział 6
Krzysztof Hauke, Kazimierz Perechuda, Wojciech Cieśliński
Cyfrowa dojrzałość organizacji – mechanizmy strumieniowania wartości

Rozdział 7
Witold Chmielarz, Marek Zborowski
Identyfikacja różnic metody konwersji w stosunku
do wybranych wielokryterialnych metod oceny bankowych
serwisów internetowych

Rozdział 8
Maja Leszczyńska
Zaufanie i reputacja jako katalizatory anonimowych relacji
w procesie współdzielenia dóbr i usług

Rozdział 9
Rafał Niedbał
Zastosowanie zasobów otwartych danych w działalności przedsiębiorstw

Rozdział 10
Maja Leszczyńska, Karol Łopaciński Ekosystem współczesnej prosumpcji.
Procesy. Postawy. Narzędzia

Rozdział 11
Maria Kocot, Damian Kocot
Wykorzystanie narzędzi internetowych w budowaniu e-wizerunku przedsiębiorstwa

Rozdział 12
Dorota Walentek
Skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży w obliczu Rewolucji Przemysłowej 4.0

Część III
ROZWIĄZANIA ICT W CZASIE PANDEMII COVID-19

Rozdział 13
Katarzyna Łukasik
Social media marketing w zarządzaniu wizerunkiem firm w dobie pandemii COVID-19

Rozdział 14
Adam Sokołowski
Identyfikacja kryteriów wyboru oraz stopnia zastosowania
funkcji komunikatorów internetowych w małych i średnich
przedsiębiorstwach w czasie pandemii COVID-19

Rozdział 15
Klaudia Smoląg
Praca zdalna w dobie pandemii COVID-19 – perspektywa pracownika i pracodawcy

Rozdział 16
Kamila Tomczyk
Usługa biometrii w dobie pandemii COVID-19 na przykładzie
Rejonowego Banku Spółdzielczego w Lututowie

Część IV
NARZĘDZIA ICT WSPIERAJĄCE ZARZĄDANIE PRZEDSIĘBIORSTWAMI

Rozdział 17
Agnieszka Bitkowska, Damian Dziembek, Tomasz Gzik
Możliwość zastosowania chmury obliczeniowej do wspomagania
zwinnego zarządzania procesowego w przedsiębiorstwach

Rozdział 18
Zdzisław Kes, Andrzej Bytniewski, Anna Chojnacka-Komorowska,
Marcin Hernes, Agata Kozina, Aleksandra Markowska, Karolina Miałkow-ska,
Kamal Matouk, Krzysztof Nowosielski, Artur Rot
Zastosowanie miar zróżnicowania w ocenie odchyleń budżetowych w podsystemie controllingu

Rozdział 19
Maciej Wach
Wykorzystanie raportu stanu projektu w predykcji odchyleń
budżetów projektów inwestycyjnych na przykładzie KGHM Polska Miedź SA

Rozdział 20
Tomasz Turek
Wykorzystanie możliwości systemów ERP w kształtowaniu
sylwetki współczesnego menedżera. Wyniki badań ankietowych
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl