Akademickie Centrum Kreatywności. Nauczanie języków obcych w przedszkolu i na etapie wczesnoszkolnym na przykładzie języka niemieckiego Podstawa programowa - założenia teoretyczne - zasady nauczania - efekty - kompetencje nauczycieli - opinie
Wydawca:
Format:
Publikacja stanowi analizę badań w zakresie realizowanego projektu w ramach programu Ministra pn. „Akademickie Centrum Kreatywności” w ramach projektu systemowego „Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami” (Priorytet I, Działanie 1.1., Poddziałanie 1.1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007–2013). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007–2013. Publikacja jest dystrybuowana bezpłatnie.
Niniejsze opracowanie jest końcowym efektem projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” zrealizowanego w 2015 roku w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności”. Składa się z publikacji książkowej i płyty CD, przedstawiających różnorodne aspekty projektu oraz jego efektywność. Zawiera ono również istotne opinie studentów realizujących ten program w tzw. szkołach ćwiczeń oraz ich dyrektorów i opiekunów grup. Publikacja ta została w całości sfinansowana ze środków przeznaczonych na ten projekt. (Fragment Wstępu).
Wersja elektroniczna nie zawiera płyty CD
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Akademickie Centrum Kreatywności. Nauczanie języków obcych w przedszkolu i na etapie wczesnoszkolnym na przykładzie języka niemieckiego
- Podtytuł
- Podstawa programowa - założenia teoretyczne - zasady nauczania - efekty - kompetencje nauczycieli - opinie
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Uniwersytet Śląski
- ISBN
- 978-83-8012-706-7
- Rok wydania
- 2015 Katowice
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 126
- Format
- Spis treści
- Spis treści Jan Iluk Wstęp / 7 Jan Iluk Realizacja projektu „Nauczanie języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym” w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 9 Jan Iluk Przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym w kontekście nowego rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej / 15 Jolanta Gładysz Kryteria wyboru tekstów narracyjnych oraz ich adaptacja i dydaktyzacja na potrzeby przedszkolnego i wczesnoszkolnego nauczania języków obcych na przykładzie bajki Trzy świnki / 37 Iwona Wowro Pomiar efektywności i ewaluacja wyników nauczania języka niemieckiego metodą narracyjną w przedszkolach i szkole podstawowej / 67 Mariusz Jakosz Specyficzne kwalifikacje nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych do nauczania języków obcych metodą narracyjną / 95 Małgorzata Gałan, Martyna Michna Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 109 Magdalena Rusin, Małgorzata Gawryszuk Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 111 Joanna Komasara, Zofia Zaremba, Dorota Rosa Opinia o nauczaniu języka obcego metodą narracyjną w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 113 Monika Kandzia Impresje z udziału w projekcie nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 115 Katarzyna Olędzka Doświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 119 Anna Grzesista, Natalia Bogdał, Magdalena Kusz Doświadczenia z nauczania języka niemieckiego w przedszkolu w ramach programu „Akademickie Centrum Kreatywności” / 121 Summary / 123
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt