Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Drapińska Anna
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.
Cena: 79.00 zł
55.30 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 55.30 zł
Książka
Opis produktu
- Autor
- Drapińska Anna
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN
- 9788301170486
- Rok wydania
- 2012
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 310
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.49 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt