Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
Cena: 49.00 zł
34.30 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34.30 zł
Książka
Opis produktu
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- CeDeWu
- ISBN
- 9788375561579
- Rok wydania
- 2013
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 180
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.31 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt