Współczesne media Dziennikarstwo jakościowe Tom 2
Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich zarówno przyczyny spadku zaufania do mediów i obniżania się prestiżu zawodu dziennikarskiego, takie jak uwikłanie polityczne mediów i dziennikarzy, presja rynkowa wynikająca z modelu biznesowego, w jakim funkcjonują współczesne media, czy wpływ nowych technologii na zmiany w postrzeganiu społecznej roli dziennikarzy, jak i budzące nadzieję na poprawę sytuacji okoliczności i zjawiska. Te ostatnie związane są ze wzrastającym znaczeniem dziennikarstwa jakościowego, w którym upatruje się remedium na niemal wszystkie wspomniane wyżej problemy. […] Aktualność i waga naukowa podjętej w monografii problematyki pozwalają mi stwierdzić z pełnym przekonaniem, że pozycja ta wnosi nowe ustalenia do dorobku polskiego medioznawstwa i warta jest szybkiego wydania.
Z recenzji
prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Z recenzji
prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Cena: 44.10 zł
30.87 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30.87 zł
Książka
Opis produktu
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- UMCS
- ISBN
- 9788322796863
- Rok wydania
- 2023
- Liczba stron
- 194
- Oprawa
- Miękka
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt