Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach
Paliszkiewicz Joanna
Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw.
Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:
• istota, modele i pomiar przywództwa,
• pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
• koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
• ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
• relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.
Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:
• istota, modele i pomiar przywództwa,
• pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
• koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
• ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
• relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.
Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
Cena: 60.00 zł
42.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 42.00 zł
Książka
Opis produktu
- Autor
- Paliszkiewicz Joanna
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- CeDeWu
- ISBN
- 9788381022231
- Rok wydania
- 2019
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 216
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.36 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt