Dodano produkt do koszyka

Obszary badań wizerunku

Obszary badań wizerunku

Alicja Waszkiewicz

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Cena: 25.00 zł 18.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Obszary badań wizerunku
Autor
Alicja Waszkiewicz
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
978-83-7545-410-9
Rok wydania
2013 Warszawa
Liczba stron
150
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl