Obszary badań wizerunku
Alicja Waszkiewicz
Wydawca:
Format:
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Cena: 25.00 zł
18.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 18.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Obszary badań wizerunku
- Autor
- Alicja Waszkiewicz
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Aspra
- ISBN
- 978-83-7545-410-9
- Rok wydania
- 2013 Warszawa
- Liczba stron
- 150
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt