Dodano produkt do koszyka

Nowe media w trzecim sektorze

Nowe media w trzecim sektorze

Łosiewicz Małgorzata

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Liczba sztuk w magazynie:
1
Dostępność:
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Cena: 44.10 zł 30.87

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 30.87 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Podtytuł
Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań
Autor
Łosiewicz Małgorzata
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN
9788378657040
Rok wydania
2018
Liczba stron
482
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Format
28.3x14.4
Ciężar
0.74 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl