Dodano produkt do koszyka

Marketing sportu

Marketing sportu

Sznajder Andrzej

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Liczba sztuk w magazynie:
5
Dostępność:
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Cena: 64.90 zł 45.43

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 45.43 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Autor
Sznajder Andrzej
Język
polski
Wydawnictwo
PWE
Rok wydania
2015
Wydanie
3
Liczba stron
310
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Format
16.2x23.6
Ciężar
0.49 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl