Dodano produkt do koszyka

Marketing polityczny

Marketing polityczny

Mazur Marek

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Liczba sztuk w magazynie:
5
Dostępność:
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.

Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.

Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Cena: 89.00 zł 62.30

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 62.30 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Podtytuł
Studium porównawcze
Autor
Mazur Marek
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301147372
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
358
Oprawa
Miękka
Format
17.0x24.0cm
Ciężar
0.57 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 34.90 zł 24.43 zł
Do koszyka
Cena: 89.00 zł 62.30 zł
Do koszyka
Cena: 39.90 zł 27.93 zł
Do koszyka
Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl