Dodano produkt do koszyka

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data Zarządzanie Big Data

Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data Zarządzanie Big Data

Agata Opolska-Bielańska

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".

Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie „wyguglować” utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa – słupa.

Cena: 35.00 zł 25.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data
Podtytuł
Zarządzanie Big Data
Autor
Agata Opolska-Bielańska
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
978-83-7545-952-4
Rok wydania
2019
Liczba stron
154
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl