Kościół na rynku Eseje pastoralne
Ks. Andrzej Draguła
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budząca nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje, że Kościół powinien uczyć się od marketingowców m.in. metod badania potrzeb oraz rozpoznawania mechanizmów rządzących ludzkimi wyborami. Pozwoli to spojrzeć na wiele starych metod duszpasterskich z nowego punktu widzenia. Wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Cena: 35.10 zł
21.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 21.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Kościół na rynku
- Podtytuł
- Eseje pastoralne
- Autor
- Ks. Andrzej Draguła
- Wydawnictwo
- Więź
- ISBN
- 978-83-66769-01-4
- Rok wydania
- 2020
- Liczba stron
- 382
- Format
- mobi, epub
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt