Dodano produkt do koszyka

Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Anna Łaszkiewicz

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:

Pobierz fragment

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Cena: 24.95 zł 19.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Influencer Marketing
Podtytuł
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor
Anna Łaszkiewicz
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN
978-83-8331-088-6
Rok wydania
2022 Łódź
Wydanie
1
Liczba stron
162
Format
pdf
Spis treści
Wstęp 9

Rozdział 1. Konsument i marka w gospodarce cyfrowej 13
1.1. Upowszechnienie i rola technologii 13
1.2. Konsument w gospodarce cyfrowej 19
1.3. Media w gospodarce cyfrowej 26
1.4. Wpływ algorytmów na komunikację 33

Rozdział 2. Istota i charakterystyka influencer marketingu 39
2.1. Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem 48
2.2. Rozwój influencer marketingu 53
2.3. Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań 68
2.4. Narzędzia influencer marketingu 81
2.4.1. Instagram 73
2.4.2. YouTube 76
2.4.3. TikTok 77
2.5. Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów 85

Rozdział 3. Strategia influencer marketingu 85
3.1. Wybór odpowiedniego influencera 85
3.2. Typologia infl uencerów 91
3.3. Współpraca inhouse czy poprzez agencję? 99
3.4. Definiowanie zakresu współpracy 102
3.4.1. Oczekiwania menadżerów marek 102
3.4.2. Oczekiwania influencerów 104
3.5. Cyfrowi twórcy 107
3.6. Metody szacowania efektów współpracy 108

Rozdział 4. Wirtualni influencerzy 111
4.1. Charakterystyka zjawiska 111
4.2. Analiza dotychczasowych badań 117
4.3. Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów 125
4.4. Przyszłość influencer marketingu 135

Zakończenie 139

Bibliografia 143

Spis wykresów 157
Spis tabel 159
Spis rysunków 161
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl