Fake news Produkt medialny czasów postprawdy
Katarzyna Bąkowicz
Wydawca:
Format:
Katarzyna Bąkowicz podejmuje się niełatwej próby – i próbę tę należy uznać za udaną – zdefiniowania kluczowej dla prowadzonych przez nią rozważań kategorii fake newsa, który traktuje jako produkt medialny czasów postprawdy. Praca jest intelektualnie dojrzała, przemyślana i spójna. Jest odkrywcza, niebanalna poznawczo, inspirująca, skłaniająca do przemyśleń, ale i momentami ważnej i potrzebnej polemiki z Autorką. Już sam wybór problematyki wyraźnie wskazuje, iż pani Katarzyna Bąkowicz podjęła się analizy problemu nowatorskiego [...] stawiając sobie zadanie ambitne i podwójnie trudne, gdyż podjęła się eksploracji białej plamy badawczej, z którą to, poradziła sobie bardzo dobrze. Jej pracę czytam […] jako rozmywanie się kategorii prawdy w kulturze informacyjnej natychmiastowości, stąd sama prawdziwość informacji, staje się mniej istotna od możliwości przyciągania uwagi w dobie informacyjnego przeciążenia, co oczywiście odbywa się kosztem jej pauperyzacji i obniżania jakości prezentowanych informacji.
Z recenzji Prof. dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ)
Z recenzji Prof. dr hab. Magdaleny Szpunar (UJ)
Cena: 45.00 zł
32.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 32.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Fake news
- Podtytuł
- Produkt medialny czasów postprawdy
- Autor
- Katarzyna Bąkowicz
- Wydawnictwo
- Aspra
- ISBN
- 978-83-8209-063-5
- Rok wydania
- 2020
- Liczba stron
- 268
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt