Dodano produkt do koszyka

Empatia – pomoc i przeszkoda w pracy zawodowej personelu medycznego

Empatia – pomoc i przeszkoda w pracy zawodowej personelu medycznego

Anna Włoszczak-Szubzda

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Książka jest próbą systematyzacji granic i definicji empatii. Odpowiada na wiele pytań dotyczących zagadnienia empatii, m.in: czy przyczyną problemu jest niejednoznaczna teoria zagadnienia, czy niewłaściwa edukacja teoretyczno-praktyczna? Czy jest możliwe, a jeśli tak, to w jaki sposób, usunięcie rozdźwięku między idealnym wzorem zawodowym personelu medycznego, zakładającym jego etyczność, a wyczerpującą i wypalającą z przyczyn emocjonalnych, codziennością zawodową? Publikacja wyjaśnia wiele pojęć występujących w opisach zjawiska empatii, dookreśla jej rolę w zawodach medycznych i weryfikuje, czy można wyuczyć się postawy empatycznej. W badaniach empirycznych opisanych w książce pojawia się między innymi testowanie wśród personelu medycznego wiedzy na temat empatii, ich opinii odnośnie wpływu empatii na pracę zawodową, a także próby ustalenia przyczyn tych poglądów i poziomu stanu wiedzy

Cena: 55.00 zł 33.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Empatia – pomoc i przeszkoda w pracy zawodowej personelu medycznego
Autor
Anna Włoszczak-Szubzda
Język
polski
Wydawnictwo
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
ISBN
978-83-64527-44-9
Seria
Monografie WSEI
Rok wydania
2016 Lublin
Wydanie
1
Liczba stron
426
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl