Dodano produkt do koszyka

Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem

Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:
Publikacja powstała w szczególnym okresie. Rzeczywistość okazuje się trudna do oszacowania. Niewielu z nas spodziewało się, że zdarzenia ostatnich lat wymuszą szereg decyzji strategicznych, często decydujących o zamknięciu działalności gospodarczej. Pokazały również słabość wielu obszarów funkcjonowania organizacji, w których zabrakło strategicznego myślenia.

Monografia stanowi zbiór prac, w których poruszone zostały istotne kwestie dotyczące dylematów i warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.

Ten szeroki przekrój tematyki pokazuje, jak wieloaspektowo należy traktować współczesne organizacje.

Przedstawione w monografii zagadnienia i sposób ich opisu wskazują na aktualność i złożoność problemów podjętych w publikacji. Tematyka rozdziałów nie tworzy całościowej listy czynników wpływających na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy mieć nadzieję, że monografia będzie źródłem inspiracji do późniejszych analiz i dyskusji.
Opis produktu
Tytuł
Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
Język
polski
Wydawnictwo
Politechnika Częstochowska
ISBN
978-83-7193-892-4
Rok wydania
2022 Częstochowa
Wydanie
1
Liczba stron
95
Format
pdf
Spis treści
Wstęp

Rozdział 1
Planowanie jako podstawa zarządzania projektami
Katarzyna Brendzel-Skowera

Rozdział 2
Znaczenie analizy strategicznej w zarządzaniu organizacją sportową
Ewa Kempa

Rozdział 3
Pozapłacowa motywacja pracowników – badanie zależności wybranych jej form
Katarzyna Łukasik

Rozdział 4
Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę modeli biznesowych na przykładzie wybranej firmy
Agnieszka Ociepa-Kubicka

Rozdział 5
Determinanty intencji zrównoważonej przedsiębiorczości
Katarzyna Olejniczak-Szuster

Rozdział 6
Wybrane aspekty zarządzania projektami w polskich przedsiębiorstwach
Agnieszka Puto

Rozdział 7
Monitoring i ewaluacja ryzyka finansowego prowadzenia działalności przez koła gospodyń wiejskich
Anna Rybak

Rozdział 8
Optymalizacja decyzji konsumenckich oraz prognozowanie i analiza zachowań na współczesnym rynku
Katarzyna Sukiennik

Rozdział 9
Eksplikacja współczesnych trendów w marketingu a przedsiębiorczość
Anna Zelga-Szmidla
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 22.45 zł 17.00 zł
Do koszyka
Cena: 4.99 zł 3.00 zł
Do koszyka
Cena: 13.50 zł 9.00 zł
Do koszyka
Cena: 11.90 zł 8.00 zł
Do koszyka
Cena: 4.99 zł 3.00 zł
Do koszyka
Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl