Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
Wydawca:
Format:
Publikacja powstała w szczególnym okresie. Rzeczywistość okazuje się trudna do oszacowania. Niewielu z nas spodziewało się, że zdarzenia ostatnich lat wymuszą szereg decyzji strategicznych, często decydujących o zamknięciu działalności gospodarczej. Pokazały również słabość wielu obszarów funkcjonowania organizacji, w których zabrakło strategicznego myślenia.
Monografia stanowi zbiór prac, w których poruszone zostały istotne kwestie dotyczące dylematów i warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Ten szeroki przekrój tematyki pokazuje, jak wieloaspektowo należy traktować współczesne organizacje.
Przedstawione w monografii zagadnienia i sposób ich opisu wskazują na aktualność i złożoność problemów podjętych w publikacji. Tematyka rozdziałów nie tworzy całościowej listy czynników wpływających na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy mieć nadzieję, że monografia będzie źródłem inspiracji do późniejszych analiz i dyskusji.
Monografia stanowi zbiór prac, w których poruszone zostały istotne kwestie dotyczące dylematów i warunków funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw.
Ten szeroki przekrój tematyki pokazuje, jak wieloaspektowo należy traktować współczesne organizacje.
Przedstawione w monografii zagadnienia i sposób ich opisu wskazują na aktualność i złożoność problemów podjętych w publikacji. Tematyka rozdziałów nie tworzy całościowej listy czynników wpływających na warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Należy mieć nadzieję, że monografia będzie źródłem inspiracji do późniejszych analiz i dyskusji.
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Dylematy i wyzwania w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Politechnika Częstochowska
- ISBN
- 978-83-7193-892-4
- Rok wydania
- 2022 Częstochowa
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 95
- Format
- Spis treści
- Wstęp
Rozdział 1
Planowanie jako podstawa zarządzania projektami
Katarzyna Brendzel-Skowera
Rozdział 2
Znaczenie analizy strategicznej w zarządzaniu organizacją sportową
Ewa Kempa
Rozdział 3
Pozapłacowa motywacja pracowników – badanie zależności wybranych jej form
Katarzyna Łukasik
Rozdział 4
Wpływ pandemii COVID-19 na zmianę modeli biznesowych na przykładzie wybranej firmy
Agnieszka Ociepa-Kubicka
Rozdział 5
Determinanty intencji zrównoważonej przedsiębiorczości
Katarzyna Olejniczak-Szuster
Rozdział 6
Wybrane aspekty zarządzania projektami w polskich przedsiębiorstwach
Agnieszka Puto
Rozdział 7
Monitoring i ewaluacja ryzyka finansowego prowadzenia działalności przez koła gospodyń wiejskich
Anna Rybak
Rozdział 8
Optymalizacja decyzji konsumenckich oraz prognozowanie i analiza zachowań na współczesnym rynku
Katarzyna Sukiennik
Rozdział 9
Eksplikacja współczesnych trendów w marketingu a przedsiębiorczość
Anna Zelga-Szmidla
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt