Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?
Format:
Prezentowana książka składa się z 10 opracowań napisanych przez specjalistów (praktyków i teoretyków) public relations na podstawie ich wiedzy oraz doświadczenia zawodowego. Każdy z nich zawiera, obok teoretycznych założeń, praktyczne wskazówki pomocne w realizacji codziennych zadań samorządowych, zarówno podczas kampanii wyborczych, jak i w procesie upowszechniana ważnych społecznych idei i wartości.
Cena: 1.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem?
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- ISBN
- 978-83-7246-427-9
- Rok wydania
- 2009 Katowice
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 191
- Format
- Spis treści
- WSTĘP 7
Bogumiła Barańska: Znaczenie społeczności lokalnej 13
Anna Adamus-Matuszyńska: Budowanie wizerunku radnego i samorządowca 25
Anna Adamus-Matuszyńska: Proces budowania wizerunku miasta/gminy 45
Renata Maćkowska: Budowanie wizerunku regionu 63
Rafał Czechowski: Przekuć problem w sukces – o kryzysach w samorządzie 79
Grażyna Piechota: Miejsce prasy samorządowej w mediach lokalnych jako narzędzia wzmacniania lokalnych wspólnot oraz budowania relacji pomiędzy samorządem a mieszkańcami 91
Robert Rajczyk: Rola Internetu w budowaniu społeczności lokalnych 103
Łukasz Zimnoch: Współpraca samorządu z biznesem 111
Krzysztof Gajdka: Nowe trendy w samorządowych kampaniach wyborczych 123
Ewa Hope: Etyczne zasady w praktyce budowania wizerunku instytucji samorządowej 167
BIBLIOGRAFIA 183
SKOROWIDZ TERMINÓW I POJĘĆ 191
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt