Dodano produkt do koszyka

Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami Rola scoutingu wiedzy

Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami Rola scoutingu wiedzy

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Niniejsza monografia jest jednym z efektów doświadczeń zebranych w ramach projektu. Podczas jego realizacji, oprócz pozyskania wiedzy praktycznej, dokonano bowiem szeregu obserwacji i analiz o charakterze naukowym, odnoszących się do procesów komercjalizacji wiedzy, a także czynników z nimi powiązanych. Z tego powodu podjęto decyzję, że oprócz publikacji o charakterze poradnikowym – ściśle praktycznym – istnieje potrzeba przygotowania publikacji naukowej. Została ona zbudowana z dwóch części. W pierwszej zamieszczono rozdziały w sposób bezpośredni odnoszące się do uczelnianego scoutingu wiedzy, jego założeń oraz do wymagań ludzkich, merytorycznych, niezbędnych do skutecznego funkcjonowania. Część druga zawiera analizę uczelni wyższej jako specyficznego środowiska, w którym zachodzą procesy komercjalizacji wiedzy. Zrozumienie tych uwarunkowań stanowi punkt wyjścia do budowania rozwiązań opartych na scoutingu wiedzy i dostosowanych do wymagań konkretnej organizacji.
Opis produktu
Tytuł
Budowa potencjału uczelni wyższej do współpracy z przedsiębiorstwami
Podtytuł
Rola scoutingu wiedzy
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN
978-83-7969-911-7
Rok wydania
2015
Wydanie
1
Liczba stron
173
Format
pdf
Spis treści
Wprowadzenie 8

CZĘŚĆ I. UCZELNIANY SCOUTING WIEDZY 10

Scouting wiedzy w ramach uczelni wyższej (Magdalena Wiśniewska, Paweł Głodek) 12
Wdrożenie systemu scoutingu na uczelni w kontekście komercjalizacji wyników badań i ochrony własności intelektualnej (Dariusz Trzmielak) 26
Wymagania kompetencyjne w pracy scouta (Katarzyna Bergier, Maciej Malarski) 42
Coaching i mentoring we wspieraniu sieci scoutów (Małgorzata Kołodziejczak) 54
Narzędziowe wsparcie procesu scoutingu – ocena wyników prac B+R z wykorzystaniem metodyki Quicklook oraz jej wpływ na procesy komercjalizacji (T. Bartosz Kalinowski) 68

CZĘŚĆ II. WSPÓŁPRACA UCZELNI WYŻSZEJ I PRZEDSIĘBIORSTW ‒ KONTEKST DZIAŁANIA UCZELNIANEGO SCOUTINGU WIEDZY 80

Uczelnie wyższe jako element procesu komercjalizacji wiedzy w Polsce – wyzwania i bariery (Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski) 82
Wybrane aspekty kształtowania zdolności MSP w zakresie innowacji i transferu wiedzy z uczelni wyższych (Edward Stawasz) 106
Współpraca sfery nauki i biznesu z perspektywy funkcjonowania ośrodków akademickich (Renata Lisowska, Jarosław Ropęga) 124
Wykorzystanie procesów przedsiębiorczych w komercjalizacji wiedzy z punktu widzenia celów głównych interesariuszy (Katarzyna Łobacz, Paweł Głodek) 142
Zarządzanie ryzykiem w komercjalizacji działalności B+R – analiza złych praktyk (Paweł Pietras) 158
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl