Dodano produkt do koszyka

50 praw marketingu Kotarbińskiego

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:

Pobierz fragment

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.

Cena: 69.00 zł 52.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52.00 zł

audiobook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor
Jacek Kotarbiński
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
Lektorzy
Maciej Więckowski
ISBN
978-83-01-23484-3
Rok wydania
2024 Warszawa
Wydanie
1
Format
mp3
Czas
6:58:22
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • audiobook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl