Dodano produkt do koszyka

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Publiczność mediów w epoce cyfrowej

Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Tom 31. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej.
W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych „użytkowników”, „konsumentów” czy „prosumentów” mediów.
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Cena: 39.00 zł 28.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Autorzy
Alicja Jaskiernia, Katarzyna Gajlewicz-Korab
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
978-83-7545-751-3
Rok wydania
2017
Liczba stron
216
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl