Dodano produkt do koszyka

Percepcja turystyki w przestrzeni i w czasie pandemii COVID-19

Percepcja turystyki w przestrzeni i w czasie pandemii COVID-19

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Prace opublikowane w 12. Tomie monografii „Warsztaty z Geografii Turyzmu” poszerzają perspektywę dla co najmniej kilku zagadnień badawczych podejmowanych w turystyce. Tymi zagadnieniami wyznaczonymi przez osiem oryginalnych prac są:
– aktywność fizyczna mieszkańców Polski w czasie pandemii COVID-19;
– rozwój bazy noclegowej w Kołobrzegu i jego najbliższym zapleczu podczas dwóch lat trwania pandemii;
– kreowanie w okresie pandemii turystyki w Łodzi poprzez medialny przekaz;
– świadomość zrównoważonego rozwoju wśród studentów na kierunku turystyka i rekreacja;
– turystyczny wizerunek Polski w percepcji studentów programu Erasmus+;
– międzynarodowe systemy hotelowe w polskiej i zagranicznej literaturze naukowej;
– lokalne i regionalne produkty żywnościowe w pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce;
– groundspotting w przestrzeni turystycznej Łodzi.
Najogólniej problematykę badawczą zaprezentowaną w niniejszym tomie można odnieść do takich trzech nurtów, jak: pandemia COVID-19, percepcja turystyki oraz hotele i groundspotting w przestrzeni turystycznej Łodzi. Stanowią one tytuły dla trzech wyznaczonych w monografii części. Opublikowane prace zachęcają do namysłu, a także niejednokrotnie prowokują do zastanowienia się nad postawieniem kolejnych, czy nawet nowych, pytań badawczych.
Opis produktu
Tytuł
Percepcja turystyki w przestrzeni i w czasie pandemii COVID-19
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN
978-83-8220-908-2
Rok wydania
2022 Łódź
Wydanie
1
Liczba stron
162
Format
pdf
Spis treści
Od Redakcji 7

TURYSTYKA W OKRESIE PANDEMII COVID-19
Aktywność fizyczna wybranej grupy Polaków w czasie pandemii COVID-19 (The physical activity of a selected group of Poles during the COVID-19 pandemic) – Krystyna Krzyżanowska 13
Rozwój bazy noclegowej Kołobrzegu i jego zaplecza w czasie pierwszych dwóch lat trwania pandemii COVID-19 (Development of the Kołobrzeg accommodation base during the first two years of the COVID-19 pandemic) – Mariusz Miedziński 33
Obraz turystyki w łódzkich mediach i jego odbiór przez mieszkańców w pierwszym roku pandemii COVID-19 (The image of tourism in the Łódź media and its reception by residents in the first year of the COVID-19 pandemic) – Andrzej Matczak, Joanna Bik, Karolina Dynkowska, Joanna Paprzycka, Ewelina Stępowska, Anna Żak 57

PERCEPCJA TURYSTYKI
Świadomość zrównoważonego rozwoju wśród studentów Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach (Awareness of sustainable development among students of Katowice Business University) – Anna Staszewska 69
Turystyczny wizerunek Polski w percepcji uczestników programu Erasmus+ (The tourist image of Poland as perceived by Erasmus+ program participants) – Jan Zawadka, Joanna Pietrzak-Zawadka, Sylwia Ziemińska 89

HOTELE I GROUNDSPOTTING W PRZESTRZENI TURYSTYCZNEJ
Międzynarodowe systemy hotelowe (MSH) jako problem badawczy w polskiej i zagranicznej literaturze naukowej (The expansion of international hotel systems (IHS) as a research issue in Polish and foreign academic literature) – Małgorzata Janiak 103
Lokalne produkty, regionalne i tradycyjne dania w gastronomii hotelowej jako przykład innowacji stosowanych przez hotele 5-gwiazdkowe w Polsce (Local products, and regional and traditional dishes, in the hotel food and beverage industry as examples of innovations used by five-star hotels in Poland) – Anna Poreda 125
Groundspotting w przestrzeni turystycznej Łodzi (Groundspotting in the tourist space of Łódź) – Bartłomiej Łuć 137

Informacje o autorach 159
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl