O własnej promocji środków przekazu w Polsce Między teorią a praktyką
Anna Jupowicz-Ginalska
Wydawca:
Format:
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Cena: 39.00 zł
28.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- O własnej promocji środków przekazu w Polsce
- Podtytuł
- Między teorią a praktyką
- Autor
- Anna Jupowicz-Ginalska
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Aspra
- ISBN
- 978-83-7545-499-4
- Rok wydania
- 2013 Warszawa
- Liczba stron
- 218
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt