Dodano produkt do koszyka

O własnej promocji środków przekazu w Polsce Między teorią a praktyką

O własnej promocji środków przekazu w Polsce Między teorią a praktyką

Anna Jupowicz-Ginalska

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Cena: 39.00 zł 28.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
O własnej promocji środków przekazu w Polsce
Podtytuł
Między teorią a praktyką
Autor
Anna Jupowicz-Ginalska
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
978-83-7545-499-4
Rok wydania
2013 Warszawa
Liczba stron
218
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl