Dodano produkt do koszyka

Nowe media Wyzwania i ograniczenia

Nowe media Wyzwania i ograniczenia

Tomasz Gackowski

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Cena: 39.00 zł 28.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 28.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Nowe media
Podtytuł
Wyzwania i ograniczenia
Autor
Tomasz Gackowski
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
978-83-7545-475-8
Rok wydania
2014 Warszawa
Liczba stron
246
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl