Dodano produkt do koszyka

Marketing terytorialny

Marketing terytorialny

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Liczba sztuk w magazynie:
31
Dostępność:
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Cena: 52.00 zł 36.40

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 36.40 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Podtytuł
Nowe obszary i narzędzia
Język
polski
Wydawnictwo
edu-Libri
ISBN
9788363804749
Rok wydania
2020
Liczba stron
196
Oprawa
Miękka
Format
16.0x23.0cm
Ciężar
0.33 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl