Dodano produkt do koszyka

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Figiel Adam, Ziembińska Magda

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Liczba sztuk w magazynie:
31
Dostępność:
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka

Cena: 54.00 zł 37.80

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37.80 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Autorzy
Figiel Adam, Ziembińska Magda
Język
polski
Wydawnictwo
edu-Libri
ISBN
9788365648976
Rok wydania
2019
Liczba stron
132
Oprawa
Miękka
Format
16.5x24.0cm
Ciężar
0.23 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl