Dodano produkt do koszyka

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe

Mirosława Kaczmarek

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:

Pobierz fragment

Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości mobilnej klientów banków należących do trzech kohort pokoleniowych - generacji X, Y i Z.
W publikacji usystematyzowano dotychczasowy stan wiedzy na temat korzystania z bankowości mobilnej przez osoby fizyczne, dokonano diagnozy i porównania zachowań konsumentów z pokolenia X, Y i Z w zakresie korzystania z BLIKA i usług dostępnych przez aplikacje mobilne banków oraz określono różnice międzypokoleniowe w postawach wobec bezpieczeństwa i zagrożeń związanych z realizacją usług bankowych kanałem mobilnym.
Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych problematyką zachowań konsumentów na rynku bankowości mobilnej, w tym środowiska naukowego oraz studentów kierunków: ekonomia, finanse, zarządzanie i geografia społeczno-ekonomiczna. W przekonaniu autorki publikacja może być także przydatnym źródłem wiedzy na temat funkcjonowania bankowości mobilnej dla konsumentów, którzy jeszcze nie zdecydowali się z niej skorzystać.
Opis produktu
Tytuł
Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe
Autor
Mirosława Kaczmarek
Język
polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN
978-83-8211-158-3
Rok wydania
2022 Poznań
Wydanie
1
Liczba stron
134
Format
pdf
Spis treści
Wstęp

1. Konsument na rynku bankowości mobilnej w świetle dotychczasowych badań
1.1. Aplikacje mobilne banków w systemie płatności bezgotówkowych
1.2. Modele i determinanty akceptacji technologii mobilnej w bankowości
1.3. Cechy i zachowania finansowe konsumentów z generacji X, Y i Z
1.4. Generacje konsumentów na rynku bankowości mobilnej w świetle badań – założenia badawcze i analityczne

2. Rynek bankowości mobilnej w Polsce w świetle analizy statystycznej
2.1. Korzystanie z aplikacji mobilnych banków na tle wybranych systemów płatności bezgotówkowych
2.2. Pozycja konkurencyjna banków oferujących mobilny dostęp do usług bankowych
2.3. Wpływ pandemii COVID-19 na korzystanie z bankowości mobilnej
2.4. Profil cech użytkowników aplikacji mobilnych banków

3. Usługi bankowe i dodatkowe realizowane za pomocą aplikacji mobilnych banków
3.1. Rodzaje usług dostępnych w aplikacjach mobilnych banków
3.2. Zakres wykorzystania usług dostępnych w bankowych aplikacjach mobilnych
3.3. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe w korzystaniu z usług dostępnych w aplikacjach mobilnych banków

4. BLIK jako narzędzie bankowości mobilnej
4.1. Budowa i funkcjonalności BLIKA
4.2. Zakres wykorzystania funkcjonalności BLIKA przez konsumentów
4.3. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe w korzystaniu z BLIKA

5. Bezpieczeństwo korzystania z bankowości mobilnej
5.1. Technologiczne, prawne i osobowe aspekty bezpiecznego korzystania z bankowości mobilnej
5.2. Zachowania użytkowników w zakresie bezpiecznego korzystania z aplikacji mobilnych banków
5.3. Podobieństwa i różnice międzypokoleniowe w ocenie bezpieczeństwa korzystania z aplikacji mobilnych banków

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel. wykresów i rysunków
Summary
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl