„International Journal of Research in E-learning” 2017. Vol. 3 (2)
Wydawca:
Format:
Tematyka czasopisma naukowego International Journal of Research in E-learning odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom 3(2) 2017 zawiera 4 rozdziały i 9 artykułów Autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF TEACHING INFORMATION SYSTEMS COURSES. Rozdział 2: ICT LITERACY AND INTERCULTURAL COMPETENCIES DEVELOPMENT. Rozdział 3: METHOGOLOGICAL ASPECTS OF E-LEARNING IMPLEMENTATION. Rozdział 4: REPORTS. W czwartym rozdziale został przedstawiony między innymi Raport WP6 unijnego projektu IRNet.
eprasa
Opis produktu
- Tytuł
- „International Journal of Research in E-learning” 2017. Vol. 3 (2)
- Język
- angielski
- Wydawnictwo
- Uniwersytet Śląski
- Rok wydania
- 2017 Katowice
- Liczba stron
- 136
- Format
- Spis treści
- Contents Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / 5 I. Evaluating the Effectiveness of Teaching Information Systems Courses / 9 Allaa Barefah, Elspeth McKay Evaluating the Effectiveness of Teaching Information Systems Courses: A Rasch Measurement Approach / 11 II. ICT Literacy and Intercultural Competencies Development / 33 Irina Simonova, Tatiana Ustiugova, Olga Yakovleva The Impact of Online Services on Developing Students’ Media Competence / 35 Kateryna Poznanska, Maryna Romaniukha, Liudmyla Sorokina Internet Blogs’ Potential in Education / 49 III. Methodological Aspects of E-learning Implementation / 61 Natalia Maria Ruman Use of Information Technologies in Upper Secondary Education – Practical Inspirations from Karol Miarka Upper Secondary School Complex No. 2 in Pszczyna / 63 Olga Filatova, Nikolay Shamanin The Influence of Personality on the Peculiarities of Going through Professional Crises in Workers of Trading Companies / 75 IV. Reports / 91 Eugenia Smyrnova-Trybulska, Josef Malach, Kateřina Kostolányová, Nataliia Morze, Piet Kommers, Tatiana Noskova, Paulo Pinto, Sixto Cubo Delgado, Martin Drlík, Tomayess Issa, Maryna Romanyukha Report on the Implementation of Work Package 6 “Implementation of Methodology” in the Framework of the IRNet Project / 93 Eugenia Smyrnova-Trybulska, Maria Stec, Anna Studenska Report from the International Scientific Conference DLCC2017 in Cieszyn and Katowice, Poland, 16–17 October 201 / 120 Contributors / 127 IJREL Reviewers / 129 In the “E-learning” series / 131
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- eprasa
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt