„International Journal of Research in E-learning” 2016. Vol. 2 (2)
Wydawca:
Format:
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(2) (2016) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: ICT Literacy Development. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning. Rozdział 4: Reports.
eprasa
Opis produktu
- Tytuł
- „International Journal of Research in E-learning” 2016. Vol. 2 (2)
- Język
- angielski
- Wydawnictwo
- Uniwersytet Śląski
- Rok wydania
- 2016 Katowice
- Liczba stron
- 128
- Format
- Spis treści
- Contents Editorial (Eugenia Smyrnova-Trybulska) / 5 I. High-tech Electronic Learning Environment Design / 9 Nataliia Morze, Oksana Buinytska E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment / 11 II. ICT Literacy Development / 29 Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska The Research on Visual Literacy in Transliteracy as the Main Ability to Understand and Communicate in the 21st Century / 31 Hanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta Teachers’ Competencies and Their Impact on the Evaluation of Teaching / 51 Mykola O. Nakaznyi, Olha Yu. Nesterova Technological and Ethical Challenges of Translators Training in Ukraine and Issues of Modern ICT Development / 62 III. Methodological Aspects of E-learning / 79 Pavel Kapoun Coherence Model of Instruction / 81 Małgorzata Bortliczek Words Mean. Words Look. Words Sell (Themselves) / 92 IV. Reports / 105 Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba DLCC 2016 – Report from a Scientific Conference in Cieszyn/Ustroń, Poland, 2016 / 107 Eugenia Smyrnova-Trybulska ICEduTech 2016. Report from a Scientific Conference in RMIT, Melbourne 113 Olga Yakovleva Report from the International Scientific-practical Conference E-environment in the Open Pedagogical Education, Herzen State Pedagogical University, Sankt Petersburg, Russia, December 2016 / 118 Contributors / 121 IJREL Reviewers / 123 In the “E-learning” series / 125
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- eprasa
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt