Dodano produkt do koszyka

Biznes w kulturze − kultura w biznesie Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu

Biznes w kulturze − kultura w biznesie Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Celem publikacji – stanowiącej pokłosie VIII Ogólnopolskiej Konferencji „Biznes w kulturze – kultura w biznesie. Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu”, zorganizowanej w listopadzie 2021 r. przez mgr. Jerzego Stasicę – kierownika Zespołu Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach – jest identyfikacja wpływu współczesnych trendów występujących w otoczeniu na strategie funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a tym samym prezentacja sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w tych nietypowych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także, ze względu na aktualność problemu, licznych publikacjach prasowych i internetowych. Treść opracowania tworzy dwanaście rozdziałów, których Autorami są pracownicy naukowi oraz młodzi doktoranci rozpoczynający dopiero swą karierę naukowo-dydaktyczną. W swoich rozdziałach poszczególni Autorzy poruszyli wiele kwestii związanych z reakcją podmiotów w sektorze kultury na trendy wynikające z globalnego, dynamicznego, a zarazem kryzysowego otoczenia gospodarczego.
Opis produktu
Tytuł
Biznes w kulturze − kultura w biznesie
Podtytuł
Strategie rozwoju jednostek kultury w kontekście trendów występujących w ich otoczeniu
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN
978-83-7875-809-9
Rok wydania
2022 Katowice
Wydanie
1
Liczba stron
173
Format
pdf
Spis treści
Wstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń) 5

Rozdział I
Strategia dywersyfikacji jako przykład reakcji jednostek kultury na trendy występujące w otoczeniu (Anna Kwiecień) 7

Rozdział II
Wpływ pandemii COVID-19 na strategie zarządzania jednostkami kultury (Monika Karczewska) 18

Rozdział III
Strategia budowania relacji z klientami branży gamingowej w Polsce – analiza jej potencjału (Katarzyna Żak) 27

Rozdział IV
Rozwój marketingu cyfrowego w instytucjach kultury podczas pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 39

Rozdział V
Instytucje muzealne w przemyśle kreatywnym: istniejące powiązania i kierunki działań (Magdalena Sawczuk) 51

Rozdział VI
Współczesne strategie finansowania jednostek kultury (Aleksandra Nocoń) 61

Rozdział VII
Narzędzia finansowania kultury na przykładzie Grupy Lotos S.A. (Anna Gęgotek, Paweł Łojek) 73

Rozdział VIII
Wpływ wielokulturowości na strategie rozwoju jednostek kultury na przykładzie Górnego Śląska (Justyna Szymczyk) 81


Rozdział IX
Mierniki kultury w efektywnym zarządzaniu kulturą (Kinga Hoffmann-Burdzińska, Jakub Kol) 92

Rozdział X
Deficyt badań w samorządowych instytucjach kultury − w poszukiwaniu przyczyn zjawiska (Wawrzyniec Rudolf) 106

Rozdział XI
Raportowanie jako element strategii wyzwaniem dla sektora kultury (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz) 128

Rozdział XII
Chińska kultura biznesowa: jak skutecznie postępować w relacji biznesowej z Chińczykami. Oczekiwania a rzeczywistość (Katarzyna Bańka-Orłowska) 136

Bibliografia 149
Spis rysunków 166
Spis tabel 167
Informacja o Autorach 168
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl