Biznes w kulturze – kultura w biznesie Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa
Format:
Niniejsza publikacja stanowi pokłosie VII Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” pt. „Wpływ pandemii na zachowania instytucji i konsumentów kultury”, zorganizowanej przez Zespół Pieśni i Tańca „Silesianie” oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Cel poczynionych w niej rozważań sprowadza się do identyfikacji wpływu pandemii COVID-19 na różne aspekty funkcjonowania sektora i instytucji kultury, a także uczestników oraz konsumentów kultury, oraz prezentacji sposobów radzenia sobie z tą niekorzystną sytuacją w ekstraordynaryjnych warunkach. Jego realizację oparto na źródłach literaturowych, danych statystycznych, a także ze względu na aktualność problematyki na licznych publikacjach prasowych i internetowych. Monografia skierowana jest do teoretyków, jak również praktyków – menedżerów prowadzących jednostki i instytucje kultury, aktualnie borykających się ze skutkami pandemii i wynikających z niej ograniczeń.
Cena: 10.00 zł
8.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 8.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Biznes w kulturze – kultura w biznesie
- Podtytuł
- Funkcjonowanie sektora kultury w dobie pandemii koronawirusa
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- ISBN
- 978-83-7875-724-5
- Rok wydania
- 2021 Katowice
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 110
- Format
- Spis treści
- AWstęp (Anna Kwiecień, Aleksandra Nocoń) 7
Rozdział I
Wpływ pandemii na gospodarkę ze szczególnym uwzględnieniem sektora kultury (Anna Kwiecień) 9
Rozdział II
Sektory kultury i kreatywny wobec pandemii COVID-19: w poszukiwaniu wyjścia z kryzysu – perspektywa międzynarodowa (Katarzyna Żak) 18
Rozdział III
Instrumenty polityki kulturalnej państw członkowskich Unii Europejskiej w czasie pandemii COVID-19 (Małgorzata Grząba) 28
Rozdział IV
User Experience w zdigitalizowanej kulturze podczas pandemii koronawirusa (COVID-19) (Jakub Kubiczek) 38
Rozdział V
Finansowanie społecznościowe w dobie pandemii koronawirusa (Aleksandra Nocoń) 46
Rozdział VI
Rozwój pandemii COVID-19 a zmiana zachowań konsumentów – uczestników sektora kultury w Polsce (Beata Reformat) 58
Rozdział VII
Konsumpcja kultury w dobie pandemii COVID-19 w Polsce (Angelika Kantor) 70
Rozdział VIII
Rewizja pomników w czasie pandemii a rola artystów i instytucji kultury w tworzeniu wizji świata inkluzywnego (Klaudia Ofwona Draber, Paulina Kopyto) 83
Bibliografia 95
Spis fotografii 107
Spis rysunków 107
Spis tabel 108
Informacja o autorach 109
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt