Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
Jagoda Bloch
Wydawca:
Format:
Jagoda Bloch podjęła próbę klasyfikacji zachowań językowych, bazując na materiale wywiadów z polskimi politykami ostatnich lat. Próbę tę należy uznać za udaną. Materiał jest bogaty i dobrze wyodrębniony, cała praca dostarcza satysfakcji poznawczej zarówno w warstwie teoretycznej, jak egzemplifikacyjnej, a żywy i atrakcyjny język sprawia, że lektura książki jest ciekawa i ze wszech miar satysfakcjonująca. Można ją też potraktować jako instruktaż dla dziennikarzy kontaktujących się z opornymi rozmówcami - albo też jako poradnik dla tych, co pragną się wykręcić od odpowiedzi niewygodnych dla siebie, a stawianych najczęściej przez niekoniecznie pełnych dobrej woli dziennikarzy.
prof. dr hab. Jerzy Bralczyk
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
prof. dr hab. Jerzy Bralczyk
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Cena: 49.00 zł
35.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 35.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Bez komentarza czyli jak unikać odpowiedzi na pytania dziennikarzy
- Autor
- Jagoda Bloch
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Aspra
- ISBN
- 978-83-7545-269-3
- Rok wydania
- 2011 Warszawa
- Liczba stron
- 298
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt