Bawimy się, programując w Scratchu 3
Al Sweigart
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą. Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę – tworzenie prostych gier, takich jak W labiryncie, Koszykówka, Łowca asteroid czy gra platformowa w stylu SuperMario Bros.
Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs. Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży.
Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia.
Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs. Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży.
Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia.
Cena: 69.00 zł
52.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Bawimy się, programując w Scratchu 3
- Autor
- Al Sweigart
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Tłumaczenie
- Małgorzata Dąbkowska-Kowalik, Witold Sikorski
- ISBN
- 978-83-01-21988-8
- Rok wydania
- 2021 Warszawa
- Wydanie
- 2
- Liczba stron
- 212
- Format
- epub, mobi
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt