Dodano produkt do koszyka

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Dominik Antonik

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Format:
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...

Cena: 15.00 zł 9.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 9.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Autor jako marka
Podtytuł
Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Autor
Dominik Antonik
Wydawnictwo
Universitas
ISBN
978-83-242-2511-8
Seria
MODERNIZM W POLSCE
Rok wydania
2014 Kraków
Wydanie
1
Liczba stron
192
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl