Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Dominik Antonik
Wydawca:
Format:
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...
Cena: 15.00 zł
9.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 9.00 zł
ebook
Opis produktu
- Tytuł
- Autor jako marka
- Podtytuł
- Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
- Autor
- Dominik Antonik
- Wydawnictwo
- Universitas
- ISBN
- 978-83-242-2511-8
- Seria
- MODERNIZM W POLSCE
- Rok wydania
- 2014 Kraków
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 192
- Format
Cechy produktu
Dane ogólne
- Format pliku
- ebook
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt