Dodano produkt do koszyka

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Format:

Pobierz fragment

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

Cena: 25.20 zł 19.00

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 19.00 zł

ebook

Ilość:
Opis produktu
Tytuł
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4
Język
polski
Wydawnictwo
Uniwersytet Śląski
ISBN
978-83-226-3389-2
Rok wydania
2019
Liczba stron
260
Format
pdf
Cechy produktu
Dane ogólne
  • Format pliku
  • ebook
  •  
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl