Dodano produkt do koszyka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Liczba sztuk w magazynie:
1
Dostępność:
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Cena: 59.90 zł 41.93

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41.93 zł

Książka

Ilość:
Opis produktu
Autorzy
Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Język
polski
Wydawnictwo
PWE
ISBN
9788320822595
Rok wydania
2017
Wydanie
5
Liczba stron
240
Oprawa
Miękka
Format
16.2x23.7cm
Ciężar
0.44 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
NIP: 525-21-05-994

(42) 680 44 00 pon.-pt. 8-16
azymut@selly.pl